ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت زخمی شدن ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در سوریه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اذعان مقامات صهیونیست به بن بست اسرائیل در جنگ غزه غزه؛ هشت ماه در جنگ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد رئیس جمهور: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند تأیید طرح سامان‌دهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تأیید رسید جوزپ بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد فرماندار مشهد: هزار و ۶۴ شعبه اخذ رأی در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود + فیلم وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد
سرخط خبرها

تیراندازی به سوی مردم در مترو «بروکلین» آمریکا | تیراندازی در نیویورک ۱۳ مجروح برجا گذاشت + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۴۷۱۲
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تیراندازی به سوی مردم در مترو «بروکلین» آمریکا | تیراندازی در نیویورک ۱۳ مجروح برجا گذاشت + فیلم
بر اساس اعلام اداره پلیس نیویورک، تیراندازی به سوی تعداد زیادی از مردم در مترو «بروکلین» در آمریکا روی داده و نیروهای امنیتی محل حادثه را به محاصره خود درآورده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان هم اکنون با انتشار خبری فوری با اشاره به تیراندازی شدید در ایستگاه مترو بروکلین در نیویورک اعلام کرد: تعداد زیادی از مردم در ایستگاه مترو «بروکلین» هدف تیراندازی قرار گرفته و زخمی شده اند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، تا کنون زخمی شدن ۱۳ نفر در این حادثه تأیید شده است.

همچنین منابع بیمارستانی اعلام کردند که حال یکی از زخمی های تیراندازی مترو بروکلین در منطقه منهتن واقع در نیویورک وخیم است.

پلیس در این خصوص اعلام کرد که نمی تواند گزارش های رسانه ای پیرامون کشف «بمب‌ های منفجر نشده‌» در این حادثه را تأیید کند.

نیروهای امنیتی و پلیس نیویورک در آمریکا منطقه حادثه را به محاصره خود درآورده و از عبور و مرور در خیابان های اطراف آن نیز جلوگیری می کنند.

خبرگزاری العربیه به نقل از روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در پی حادثه تیراندازی و بمب‌گذاری در ایستگاه مترو «بروکلین» در شهر نیویورک، از تعقیب یک مظنون که ماسک ضدگاز بر چهره خود دارد، خبر داد.

شبکه تلویزیونی راشا تودی نیز در این خصوص اعلام کرد: مظنون این حادثه فردی است که ماسک ضدگاز بر چهره خود دارد و اکنون تحت تعقیب پلیس آمریکا است.

تا کنون اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

 

تیراندازی به سوی مردم در مترو «بروکلین» آمریکا + فیلم

تیراندازی به سوی مردم در مترو «بروکلین» آمریکا + فیلم

 

کشف چند بمب عمل‌نکرده در متروی نیویورک

مسئولان آمریکایی از کشف چند بمب عمل‌نکرده در ایستگاه متروی منطقه بروکلین در نیویورک خبر داده‌‌اند.

تصاویری تازه از متروی نیویورک و قطاری که در آن مهاجمی به چندین نفر شلیک کرد و سپس بمب دودزا در آن منفجر کرد.

 

تیراندازی در نیویورک ۱۳ مجروح برجا گذاشت

فاکس‌ نیوز مدعی شد که تیراندازی در ایستگاه قطار نیویورک باعث مجروح شدن ۱۳ نفر شده که حال یک نفر از آن‌ها وخیم است. آتش‌نشانی نیویورک نیز اعلام کرد که تعدادی وسایل انفجاری عمل نشده، در ایستگاه قطار بروکلین پیدا کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->